Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Thursday, March 22, 2012

Sympathie élégante/Elegant sympathy

Bonjour,
La mère de mon patron est décédée hier et je lui ai fait une carte.  C'est aussi pour sa famille, c'est pour cela que j'ai choisi ces couleurs.
Hello,
The mother of my boss died yesterday and I made him a card.  It's also for his family, that's why I picked those colours.
Tout le matériel sauf les perles et le ruban sont de SU.  J'ai embossé le fond blanc avec ma Cuttlebug et encré légèrement le contour.  J'ai ajouté un petit peu de Stickles.  Le ruban est de WOC et les perles m'ont été données par ma scropine Céline.  Merci Céline!!!
All materials except for the seam binding and pearls are from SU.  I embossed the white background with my Cuttlebug and lightly inked the edges.  I added a little bit of Stickles.  The ribbon is from WOC and the pearls are from my blog friend Céline.  Thanks Céline!

Pour le défi de Cute Card Thursday:  tout va.
For the challenge at Cute Card Thursday:  anything goes.

A+
Brigitte

1 comment:

Céline said...

iiii de rien
une carte vraiment très élégante, parfaite pour ce genre d'occasion
bises
céline