Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Monday, March 26, 2012

Carte de Paques en rose/Easter card in pink

Bonjour,
J'ai eu une commande pour deux cartes de Paques.  C'est pour des femmes, mais le collègue de travail voulait quelque chose de simple et élégant.
Hello,
I got an order for two Easter cards.  They are both for women, but the co-worker who ordered them wanted something simple and elegant.
Le papier à motif et le ruban sont de mon magasin de bricolage.  Les cartons et estampes sont de SU.  J'ai embossé le paneau crème avec ma Cuttlebug et la cartouche Victoria.  J'ai encré et mis du Stickles sur les rebords.
The patterned paper and ribbon are from my local craft store.  The stamps and cardstock are from SU.  I embossed the cream panel with my Cuttlebug and the Victoria folder.  I inked and added Stickles on the edges.
Pour le défi chez One Stop Craft Challenge:  simple.
For the challenge at One Stop Craft Challenge:  clean and simple (for me, that's as simple as it gets, lol!!!).

A+
Brigitte

3 comments:

nnalorac said...

It's very pretty Brigitte, lovely flower image and love the shimmery card. Carolxx

Céline said...

encore une fois je le redis chic et élégant! j'adore ce combo le rose ressort beaucoup!
l'image est très belle
bises
céline

Caz said...

Lovely card...Thank you for joining us at One Stop Craft challenge, and good luck..

Caz x OSCC DT