Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Thursday, February 16, 2012

3 Petits cochons/3 Little pigs

Bonjour,
Plus que deux jours pour la fin de semaine!!!  Aujourd'hui, j'ai une carte pour toute occasions.  Un des défis est de faire une carte "Conte de Fée".  Je n'ai aucune estampe Magnolia de ce thème et j'ai décidé que celle-ci ferai, *rire*!!!  Les 2 autres cochons se sont poussés et celui qui reste s'est fait attrapé par Tilda!!!
Hello,
Only two days for the week-end!!!  Today I have an all occasion card.  One of the challenge I'm participating in is "Fairytales".  I don't have any Magnolia stamps that fits the bill, so I decided that this one would do, lol!!!  The 2 other pigs escaped and this one got caught by Tilda!!!
J'ai utilisé du carton et ruban de SU.  Je trouvais le papier à motif de Tim Holtz si jolie, que je ne voulais pas le couvrir!!!  J'ai ajouté de la dentelle et une fioriture.  Les perles et fleurs sont de WOC.  Le sentiment est de LOTV.
I used SU cardstock and ribbon.  I found Tim Holtz patterned paper so pretty that I didn't want to cover it up!!!  I added lace and swirl.  The pearl brads and flowers are WOC.  The sentiment is from LOTV.
J'ai colorié la magnifique Tilda avec mes Copics.
I coloured Tilda with Piglet with Copics.

Peau/Skin E11-00-000-R20, Cheveux/Hair E29-25-23-50, Cochon/Pig R20-30-CB, Rose/Pink R85-83-81-RV000, Blancs/Whites W3-1-00.

Pour les défis suivants:  
Friday Sketch challenge:  croquis
Just Magnolia:  rose, perles et dentelle
Simply Magnolia:  rouge et/ou rose avec du blanc
Magnolia Stamp Lovers:  conte de fée
Magnolia Down Under:  sentiment de un mot
Simon Says:  étiquette
Cute Card Thursday:  fleurs

For the following challenges:  
Just Magnolia:  pink, pearls and lace
Simply Magnolia:  red and/or pink with white
Magnolia Down Under:  one word sentiment
Simon Says:  tag it
Cute Card Thursday:  flower power

Regardez ce que ma merveilleuse amie Céline m'a envoyé:
Look at what my wonderful friend Céline sent me:  

Une carte magnifique dans mes couleurs et plein de surprise!!!
A magnificent card in my colours and bunch of surprises!!!

Malheureusement, la personne qui a gagné mon prix ne m'a pas rejoint...  la nouvelle gagnante est:
Unfortunately, the person who won my blog candy didn't reach me...  the new winner is:  

Donwrightcrafty

You have a week to contact me.

A+
Brigitte

9 comments:

chrilvian said...

what a sweet tildacard

thanks for playing with the Fridaysketchchallenge

Janine DT FSC

Céline said...

coucou
oh c'est moi Céline iiii merci à toi !
j'adore ta carte conte de fée c'est une super idée trop mimi ! iln'a pas eu de chance ce petit cochon iiii
bises
céline

Jane said...

This is gorgeous! thanks for joining us at Just Magnolia, hugs, Jane x

Sammi said...

Ooh.. so sweet!!

Thanks for playing along at Friday Sketch Challenge!
Sammi
xx

Danielle Champagne said...

Allo Brigitte, quelle délicieuse histoire! J,adore le petit cochon, et Tilda est vraiment mignonne en rose et blanc. oui, je suisd'accord, ce papier est splendide, et trop beau pour être recouvert!

Debbie Pamment said...

This is super sweet and certainly made me smile.
Thanx so much for joining us at MDUC this week.
xXx

Melissa Bove said...

Beautiful! So very pretty!!

Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

Hugs...
Melissa

sara said...

really sweet card fab colouring thanks so much for joining us at simply magnolia this week
hugs sara x x

Tracy said...

What a cute stamp and superb colouring makes it look even better! Well done and thankyou for sharing with us at Simply Magnolia. Tracy xx