Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Wednesday, May 4, 2011

Tilda et son ballon/ Tilda and her balloon

Bon milieu de semaine,
Voici une carte pour une fête.  Je la trouve bien jolie, ce ne pas surprenant parce que le vert et mauve sont mes couleurs favorites!!!
Happy mid-week to all of you,
Here's a card for a birthday.  I think it's pretty cute, but then green and purple are my favorite colours!!!
J'ai utilisé le papier à motif de SU Mur et Maison.  Je le trouve adorable et ils ne le font plus :(  Le ruban est de Michaels et les fleurs de Wild Orchid Crafts.  J'ai pris un pochoir de Cheery Lynn Design pour le cercle en arrière et j'ai mis des Stickles crystal autour des bords de papier.  J'ai aussi vieilli et épongé le tout avec de l'encre Vintage Photo.  J'ai fait les fausses coutures avec un marqueur SU de couleur Fruit des Bois.
I used SU Cottage Wall patterned paper.  I find it so adorable, unfortunately, it's discontinued :(  The ribbon is from Michaels and the flowers from Wild Orchid Crafts.  I took a Cheery Lynn Design die cut for the circle and put Crystal Stickles around all the edges.  I distressed and sponged with Vintage Photo DI.  I made fake stitches with a Rich Razzleberry SU marker.
J'ai colorié Tilda avec mes Copics et ajouté des Stickles sur la bande dans ses cheveux et la dentelle de sa robe.  J'ai aussi mis du Gel pen de Viva Decor sur le ballon.  C'est mon premier essai pour faire un ciel et je ne suis pas sure que j'aime!!!  J'imagine que je vais m'améliorer avec de la pratique.
I coloured gorgeous Tilda with Copics and added some Stickles on her headband and lace.  I put some Viva Decor Gel pen on the balloon.  It was my first try at making a background sky.  Not too sure I like it, but I will probably get better with practice!!!
Toutes les fleurs étaient blanches et j'ai colorié certaines d'elles avec mes Copics.  J'ai ensuite mis des Stickles pour les faire briller.
All the flowers were white and I coloured some of them with Copics.  I then added some Stickles to make them shine.

Pour les défis suivants:
Magnolia-licious Highlites:  croquis
One Stop Craft Challenge:  vraie ou fausse couture
Copic Creations:  ciel

For the following challenges:
One Stop Craft Challenge:  In stitches, real or faux

J'espère que vous aimer,
I hope that you like,
Brigitte

5 comments:

Jen Nelson said...

I love green and purple combo too... it's a great card
thanks for joining us at OSCC this week and good luck
jen xxx

Janice W. said...

Gorgeous! Love your coloring!

RoseC said...

Brigitte, your Tilda image looks lovely in all her Copic colors. Love that cloudy sky background for her too! So glad to see your entry at Copic Creations. ~ Rose

mycardz said...

Awww, Tilda is adorable! Love your sky background too. So glad you could join us at Copic Creations! hugz, Mary

Suzanne J Dean said...

Just beautiful--love the soft colors and take on the Magnolia-licious Challenge DT Sketch!

hugz,
Suzanne